Skip to main content

Aplikacja MójBSmobilnie - prace serwisowe

15-09-2021

Szanowni Klienci, informujemy, iż  w związku z pracami serwisowymi wszyscy użytkownicy aplikacji mobilnej MójBSmobilnie zostali tymczasowo przełączeni na autoryzację transakcji za pomocą haseł SMS (dotyczy transakcji wykonywanych w systemie eBankNet poprzez przeglądarkę internetową).

Informujemy również, iż tymczasowo występować mogą problemy z dostępem do aplikacji mobilnej MójBSmobilnie przeznaczonej na urządzenia z systemem Android.

Po zakończeniu prac serwisowych ponownie udostępnimy możliwość autoryzacji transakcji w aplikacji mobilnej –  nie będzie konieczności jej ponownego parowania, automatycznie przywrócimy sparowane wcześniej urządzenia mobilne.

Do momentu ponownego udostępnienia autoryzacji mobilnej nie będą pobierane prowizje za wysłane SMSy autoryzacyjne.

Przepraszamy za utrudnienia.

Znajdziesz nas też tutaj