Konto w banku to już nieodłączny element życia. Niezbędne jest również w działalności firm, instytucji czy organizacji społecznych. Coraz ważniejszy staje się łatwy dostęp do konta z dowolnego miejsca, a więc bankowość mobilna i internetowa. Nie musisz już odwiedzać oddziału banku, aby zrobić przelew do rodziny czy opłacić rachunki, teraz bank masz w swojej komórce dzięki aplikacji mobilnej MójBSmobilnie.
Instrukcja Użytkownika aplikacji MójBSmobilnie, opisująca m. in. procedurę parowania aplikacji mobilnej w systemie bankowości internetowej, znajduje się poniżej.
Jak zacząć? - Instrukcja Użytkownika aplikacji mobilnej
Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pomagają chronić Twoje finanse i które są zgodne
z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Jednak bezpieczeństwo Twoich środków w sieci zależy głównie od Ciebie. Razem możemy zdziałać więcej. Zabezpiecz się i pamiętaj o podstawowych zasadach:
Skontaktuj się z nami jak najszybciej, jeśli cokolwiek wzbudzi Twój niepokój.
Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w sieci
Więcej informacji dotyczących bezpiecznego bankowania oraz najnowszych zagrożeń dotyczących bankowości internetowej znajduje się na stronie Związku Banków Polskich.
Więcej informacji dotyczących programów wsparcia dla rodzin z dziećmi możesz znaleźć na stronach: https://www.gov.pl/web/rodzina/rodzina-500-plus oraz https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Do tej pory osoby, które chciały się zalogować do systemów administracji publicznej takich jak np. Internetowe Konto Pacjenta, systemu podatkowego, konta Mój GOV czy PUE ZUS mogły to zrobić tylko przy pomocy Profilu Zaufanego lub dowodu osobistego wyposażonego w warstwę elektroniczną. Teraz możliwość taką zyskali również klienci Banku Spółdzielczego w Świerklańcu. Wystarczy, że po przeniesieniu na stronę logowania do danego systemu administracji publicznej klikną w ikonkę „Banki Spółdzielcze” i zalogują się korzystając ze swojego hasła, dokładnie tak samo jak w przypadku logowania do systemu bankowości elektronicznej. Innymi słowy – login i hasło z banku wystarczy, by załatwiać online sprawy urzędowe.
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się nie tylko do urzędu, ale również ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Pełna lista uczestników usługi mojeID jest dostępna pod adresem: www.mojeid.pl/#uczestnicy
Osoby, które nie mają jeszcze Profilu Zaufanego również mogą w serwisie pz.gov.pl założyć i potwierdzić Profil Zaufany online za pomocą systemu bankowości elektronicznej eBankNet Banku Spółdzielczego w Świerklańcu.
Podczas zakładania Profilu Zaufanego w serwisie pz.gov.pl wybierz opcję: Zarejestruj się oraz Załóż i potwierdź Profil Zaufany online za pomocą banku lub innego dostawcy tożsamości, a następnie wskaż logo banków spółdzielczych:
W kolejnym kroku wybierz z listy rozwijanej Bank Spółdzielczy w Świerklańcu.
Po przekierowaniu na stronę bankowości elektronicznej zaakceptuj Wniosek o wydanie środka identyfikacji elektronicznej i przekazanie danych i dokończ rejestrację Profilu. Gotowe!
Akceptacja Wniosku o wydanie środka identyfikacji elektronicznej i przekazanie danych będzie konieczna przy każdym korzystaniu z usługi mojeID.
Więcej informacji na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://pz.gov.pl/
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa. Więcej informacji na temat usługi znajdziesz tutaj
Natychmiastowe doładowania kont telefonów pre-paid to bardzo prosta w obsłudze usługa, która pozwala w kilkanaście sekund zasilić telefon na kartę - bez konieczności wychodzenia z domu, czy wprowadzania kodów doładowujących.
Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej eBankNet lub aplikacji mobilnej MójBSmobilnie, podasz numer telefonu, który chcesz doładować oraz kwotę i potwierdzisz chęć realizacji transakcji. I to wszystko. Wskazana kwota pojawi się na karcie nawet w ciągu kilku sekund.
Usługa doładowania telefonu realizowana jest za pośrednictwem firmy Autopay S.A.
Dyspozycja doładowania telefonu oznacza złożenie polecenia przelewu na rachunek firmy Autopay S.A.