Skip to main content
  • Aktualności
  • BLIK dostępny w aplikacji mobilnej Banku MójBSmobilnie od 03 stycznia 2022 r. ... i już!

BLIK dostępny w aplikacji mobilnej Banku MójBSmobilnie od 03 stycznia 2022 r. ... i już!

03-01-2022

BLIK dostępny w aplikacji mobilnej Banku MójBSmobilnie od 03 stycznia 2022 r. ... i już!

 

BLIK i już! Płacisz i wypłacasz - bez karty i bez portfela

Zapłać za zakupy i usługi w internecie

Wygodnie i szybko jak nigdy dotąd.

Zapłać za zakupy w sklepie

Brak portfela to już nie problem.

Wypłacaj pieniądze w bankomacie[1]

Bez wyciągania karty bankowej.

A już wkrótce …

Przesyłaj pieniądze na numer telefonu

To łatwiejsze niż wpisanie numeru konta.

Jak zacząć? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją!

  1. Pobierz aplikację MójBSmobilnie ze sklepu Google Play lub App Store.
  2. Uruchom usługę BLIK w aplikacji MójBSmobilnie: zaakceptuj Regulamin i wybierz rachunek do obsługi usługi (rachunek bieżący)[2],
  3. Wybierz ikonę BLIK i zacznij korzystać z BLIKA![3]

 

[1] Zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Świerklańcu prowizja za wypłaty gotówki realizowane przy pomocy usługi BLIK wynosi 5,00 zł od transakcji.

[2] Zalecamy wybieranie do obsługi BLIKa rachunku bieżącego, w przypadku wskazania rachunku oszczędnościowego, przypominamy, iż zgodnie z  obowiązującą Taryfą opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Świerklańcu opłata za transakcje wynosi 0 zł wyłącznie dla pierwszej transakcji obciążającej rachunek

[3] Wartość limitu transakcyjnego domyślnie wynosi 500 zł dziennie, a limit maksymalny 5.000 zł dziennie. Limit ten można zmienić w systemie bankowości elektronicznej eBankNet w zakresie od 0 zł do 5.000 zł.

Znajdziesz nas też tutaj