Skip to main content

BLIK ... i już!

05-03-2021

BLIK i już! Płacisz i wypłacasz - bez karty i bez portfela

Zapłać za zakupy i usługi w internecie

Wygodnie i szybko jak nigdy dotąd.

Zapłać za zakupy w sklepie

Brak portfela to już nie problem.

Wypłacaj pieniądze w bankomacie

Bez wyciągania karty bankowej.

 

A już wkrótce …

Przesyłaj pieniądze na numer telefonu

To łatwiejsze niż wpisanie numeru konta.

 

Jak zacząć? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją!

  1. Uruchom usługę BLIK – podpisz wniosek o udostepnienie usługi wraz z Regulaminem Profilem Zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym, możesz również złożyć go osobiście w placówce Banku – zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami – udzielą wszystkich niezbędnych informacji.
  2. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay
  3. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
  4. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  5. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij
    w BS Pay przycisk "Dalej"
  6. Wybierz ikonkę BLIK
  7. Zacznij korzystać z BLIKA – czas od momentu złożenia wniosku do uruchomienia usługi to 48 godzin.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK – nie ma jednak konieczności ponownego składania wniosku.

 

  Wniosek - Usługa BLIK

Regulamin - Usluga BLIK

 

Szczegółowe informacje na temat usługi dostępne są na stronie internetowej Polskiego Standardu Płatności – właściciela marki BLIK.

baner 667x277 

Za obsługę Usługi BLIK pobierana jest opłata zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji.

Znajdziesz nas też tutaj