BLIK i już! Płacisz i wypłacasz - bez karty i bez portfela
Zapłać za zakupy i usługi w internecie
Wygodnie i szybko jak nigdy dotąd.
Zapłać za zakupy w sklepie
Brak portfela to już nie problem.
Wypłacaj pieniądze w bankomacie
Bez wyciągania karty bankowej.
A już wkrótce …
Przesyłaj pieniądze na numer telefonu
To łatwiejsze niż wpisanie numeru konta.
Jak zacząć? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją!
- Uruchom usługę BLIK – podpisz wniosek o udostepnienie usługi wraz z Regulaminem Profilem Zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym, możesz również złożyć go osobiście w placówce Banku – zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami – udzielą wszystkich niezbędnych informacji.
- W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay
- Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
- Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
- Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij
w BS Pay przycisk "Dalej"
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA – czas od momentu złożenia wniosku do uruchomienia usługi to 48 godzin.
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK – nie ma jednak konieczności ponownego składania wniosku.
Wniosek - Usługa BLIK
Regulamin - Usluga BLIK
Szczegółowe informacje na temat usługi dostępne są na stronie internetowej Polskiego Standardu Płatności – właściciela marki BLIK.
Za obsługę Usługi BLIK pobierana jest opłata zgodnie z obowiązującą Taryfą opłat i prowizji.