Skip to main content

Tarcza PFR 2.0

14-01-2021

Szanowny Kliencie! Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza

Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej naszego Banku.

W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT za bazowy miesiąc, od którego wyliczane będą straty w składanym wniosku. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.

Więcej informacji o założeniach programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 można znaleźć na stronie internetowej Polskiego Fundusz Rozwoju.

Istnieje również możliwość uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach online na temat Tarczy Finansowej PFR 2.0 – więcej informacji na temat szkoleń znajduje się na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju.


Znajdziesz nas też tutaj