Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Przelewy na telefon BLIK - przesyłaj pieniądze na numer telefonu w aplikacji MójBSmobilnie Nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu. To łatwiejsze niż wpisanie numeru konta. Jak zlecić przelew na telefon BLIK? W aplikacji MójBSmobilnie wybierz Przelew na telefon Wybierz z ko…
  • Szanowni Klienci, W związku z planowaną przez KIR przerwą techniczna, w dniu 12 czerwca r. od godziny 00:30 do godziny 04:30, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P (przelewy na telefon).
  • Szanowni Klienci! W dniu 02.05.2022 r. placówka Banku Spółdzielczego w Świerklańcu przy ul. 3 Maja 33 będzie czynna do godziny 15:30, natomiast nieczynne w tym dniu będą Filie Banku w Ożarowicach i Świerklańcu. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Zarząd Bznku Spółdzielczego w Świerklańcu zawiadamia członków, że w dniu 12 maja 2022 r. o godz. 1700 w Restauracji „Lawendowy Ogród” w Świerklańcu przy ul. Głównej 95 odbędzie się ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO, do której należą wszyscy członkowie Banku. ZAWIADOMIENIE
  • Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dzień 15 kwietnia (Wielki Piątek) jest dniem wolnym od rozliczeń dla transakcji dewizowych w prawie wszystkich walutach. W tym dniu przypada data waluty tylko dla waluty USD i PLN. Oznacza to, że w Wielki Piątek otrzymacie Państwo tylko transakcje w walut…
  • Szanowni Klienci, w dniu 15.04.2022 r. (Wielki Piątek) placówka Banku Spółdzielczego w Świerklańcu przy ul. 3 Maja 33 będzie czynna do godziny 15:30. Przepraszamy za utrudnienia.
  • W związku z planowaną przez KIR przerwą techniczną, w dniu 24 kwietnia 2022 r. od godziny 00:30 do godziny 06:00, system Express Elixir będzie niedostępny, a zlecane transakcje będą odrzucane.
  • Szanowni Klienci, przypominamy, iż od 01.04.2022 r. płatności telefonem będą realizowane bezpośrednio w aplikacjach Google Pay i Apple Pay, a nie jak dotychczas za pośrednictwem aplikacji BS Pay. Jeżeli korzystają Państwo z aplikacji BS Pay zalecamy skonfigurowanie płatności bezpośrednio w aplikacj…
  • W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów. Jednocześnie informujemy, że zgo…
  • Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni. Razem dla Ukrainy Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego…
  • Szanowni Klienci, zachęcamy do przypomnienia sobie najważniejszych zasad bezpieczeństwa w sieci. JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 22.02.2022 roku (tj. wtorek) od godziny 10:00 do godziny 11:00 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eBankNet oraz apliacja mobilna MójBSmobilnie. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 07.02.2022 roku (tj. poniedziałek) od godziny 10:00 do godziny 11:00 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eBankNet oraz apliacja mobilna MójBSmobilnie. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 25.01.2022 roku (tj. wtorek) od godziny 11:00 do godziny 12:30 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eBankNet oraz apliacja mobilna MójBSmobilnie. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 25.01.2022 roku (tj. wtorek) od godziny 11:00 do godziny 12:30 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eBankNet oraz apliacja mobilna MójBSmobilnie. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Rusza proces rozliczenia i umorzenia subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć…
  • BLIK dostępny w aplikacji mobilnej Banku MójBSmobilnie od 03 stycznia 2022 r. ... i już! BLIK i już! Płacisz i wypłacasz - bez karty i bez portfela Zapłać za zakupy i usługi w internecie Wygodnie i szybko jak nigdy dotąd. Zapłać za zakupy w sklepie Brak portfela to już nie problem. Wypłacaj pieniąd…
  • Święta to okres, w którym spotykamy się z najbliższymi. Czas przygotowań może być dobrym pretekstem do rozmów na wiele tematów. Świąteczna etykieta zakłada pomijanie wątków budzących kontrowersje czy tych mogących być kością rodzinnej niezgody, dlatego do worka tematów proponujemy dołożyć, może mał…
  • Szanowni Klienci, w dniu 06.12.2021 r. w godzinach 16:00-17:00 mogą występować utrudnienia w dostępie do usługi bankowości elektronicznej eCorpoNet, związane z planowanymi pracami serwisowymi. Przepraszamy za utrudnienia.