Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Klienci, informujemy iż w dniu dzisiejszym, w związku z pracami serwisowymi, Klientom korzystającym z autoryzacji mobilnej w aplikacji MójBSmobilnie udostępniona została możliwość autoryzacji transakcji za pomocą haseł SMS. W czasie trwania prac nie będą pobierane prowizje za wysłane SMSy…
  • Szanowni Klienci, w dniu 24.11.2021 r. w godzinach 15:00-16:00 mogą występować utrudnienia w dostępie do usługi bankowości elektronicznej eCorpoNet, związane z planowanymi pracami serwisowymi. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci! Informujemy, iż w dniu 24.12.2021 r. (Wigilia) Bank będzie czynny do godziny 13:00, natomiast w dniu 31.12.2021 r. (Sylwester) do godziny 11:00. W powyższych dniach realizacja zleceń płatniczych składanych przez Klientów do godziny 13:00 będzie się odbywać w dniu bieżącym, natomia…
  • Szanowni Klienci, w dniu dzisiejszym mogą występować utrudnienia w dostępie do usług bankowości elektronicznej za pośrednictwem aplikacji MójBSmobilnie, prosimy o korzystanie z systemu eBankNet przez przeglądarkę internetową. Klientom korzystającym z aplikacji mobilnej przywrócona została możliwość…
  • Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia. Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach. W pierwszym eta…
  • REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUGI BLIK DOSTĘPNEJ W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO Z GRUPY BPS LUB NIEZRZESZONEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z BANKIEM POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A. Regulamin
  • Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku. Przestępcy podają się za pracowników Banku Spółdzielczego pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji i proszą o instalację oprogramowania do zdalnego połączenia np. AnyDesk. Przestępcy mogą korzystać z tech…
  • Szanowni Klienci, przypominamy, iż w związku ze zmianami przepisów prawa, usługa 3D Secure została dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2. Realizacja wymogu silnego uwierzytelniania polega na dodaniu, obok obowiązku podania jed…
  • Szanowni Klienci, informujemy, iż w związku z pracami serwisowymi wszyscy użytkownicy aplikacji mobilnej MójBSmobilnie zostali tymczasowo przełączeni na autoryzację transakcji za pomocą haseł SMS (dotyczy transakcji wykonywanych w systemie eBankNet poprzez przeglądarkę internetową). Informujemy rów…
  • Szanowni Klienci, od 13 września 2021 r. zmieni się mechanizm aktywacji aplikacji mobilnej BS Pay i mobilnej Kartosfery. Obecnie w celu aktywacji aplikacji należy zalogować się do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” wygenerować kod, który następnie wprowad…
  • Szanowni Klienci, w związku z planowaną przerwą techniczna w dniu 12 września 2021 r., od godziny 00:30 do godziny 04:30, niedostępna będzie usługa Express Elixir. Transakcje przekazane w tym czasie do rozliczenia będą odrzucane. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi od godz. 20:00 w piątek 03.09.2021 r. do godz. 20:00 w niedzielę 05.09.2021r. niedostępna będzie usługa Express Elixir. Transakcje przekazane w tym czasie do rozliczenia zostaną odrzucone. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, informujemy, iż w dniu 30.06.2021r. od godz. 15:30 - 23:59 ze względu na prace serwisowe wystąpi brak możliwości składania wniosków 500+ oraz Tarcza PFR. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowi Klienci, informujemy, iż w dniach 25.-28.06.2021 r. mogą występować utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej za pośrednictwem aplikacji mobilnej MójBSmobilnie. System bankowości internetowej dostępny przez przeglądarki internetowe działa prawidłowo, wszystkie transakcje mogą być…
  • Szanowi Klienci, informujemy, iż od godziny 20:00 w dniu 18.06.2021 r. do godziny 20:00 w dniu 20.06.2021 r. niedostępna będzie usługa zlecania przelewów w systemie płatności natychmiastowych Express Elixir. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że związku z planowanymi pracami serwisowymi infrastruktury technicznej w dniach: 18.06.2021 r. w godzinach 21.00 - 22:00, 19.06.2021 r. w godzinach 20:00 - 21:00, niedostępne będą usługi związane z dostępem do mojeID, Profilu Zufanego oraz Węzła Krajowego…
  • Szanowni Klienci, informujemy, iż od dnia 19.04.2021 r. wdrożona została funkcjonalność informowania Klientów posiadających karty płatnicze (debetowe i kredytowe) za pośrednictwem SMS, o marży jaką Bank pobiera za transakcje dokonywane na terenie Państw Członkowskich w stosunku do kursu Europejskie…
  • Informacje dla Członków Banku Spółdzielczego
  • ZAWIADOMIENIE - ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W ŚWIERKLAŃCU W DNIU 25.05.2021 R.
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 06.05.2021 roku (tj. czwartek) od godziny 11:30 do godziny 13:00 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eCorpoNet. Przepraszamy za utrudnienia.