Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Klienci, po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. Warto pamię…
  • Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku nadal groźne! Ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te…
  • Szanowni Państwo, od 22 marca 2021 r. wprowadzamy zmiany do Tabeli oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Świerklańcu. Tabela znajduje się w poniższym załączniku. Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Świerklańcu
  • BLIK i już! Płacisz i wypłacasz - bez karty i bez portfela Zapłać za zakupy i usługi w internecie Wygodnie i szybko jak nigdy dotąd. Zapłać za zakupy w sklepie Brak portfela to już nie problem. Wypłacaj pieniądze w bankomacie Bez wyciągania karty bankowej. A już wkrótce … Przesyłaj pieniądze na num…
  • Szanowni Klienci, przypominamy, iż od 08.03.2021 r. obowiązywać będzie nowa Taryfa opłat i prowizji Banku Spółdzielczego w Świerklańcu. Wprowadzone zmiany dotyczą: uruchomienia dla Klientów Banku Usługi BLIK; wprowadzenia opłaty dodatkowej za wpłatę gotówki w placówce Banku z udziałem bilonu w iloś…
  • Zrzeszenie BPS Spełniając wymogi ustawy Prawo Bankowe oraz ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających, Bank Spółdzielczy w Świerklańcu jest zrzeszony z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. w Warszawie, tworząc z nim i innymi bankami spółdzielczymi Gru…
  • Opis systemu kontroli wewnetrznej
  • Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Świerklańcu
  • Zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniu 19.01.2021 roku (tj. wtorek) od godziny 12:00 do godziny 14:00 niedostępny będzie systemy bankowości internetowej eBankNet. W trakcie prowadzenia prac występować będą również przerwy w dostępie do aplikacji mobilnej MójBSmobilnie…
  • Szanowny Kliencie! Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, któ…
  • Szanowni Klienci, od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2. Realizacja wymogu…
  • Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2…
  • Szanowni Klienci, w związku z planowanymi pracami serwisowymi od godz. 20:00 dnia 22.01.2021 r. (tj. piątek) do godz. 20:00 dnia 24.01.2021 r. (tj. niedziela) usługa Express Elixir będzie niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Szanowni Klienci! Informujemy, iż w dniu 24.12.2020 r. (Wigilia) Bank będzie czynny do godziny 13:00, natomiast w dniu 31.12.2020 r. (Sylwester) do godziny 11:00. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Wszystko, co chcesz zrobić w Banku, w aplikacji MójBSmobilnie! Udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej MójBSmobilnie! Z dostępem do informacji o produktach bankowych – rachunkach, kartach płatniczych, kredytach; Z dostępem do informacji o zgromadzonych środkach, historii rachunku, blokadach; Z…
  • W związku z pracami informatycznymi wystąpi niedostępność usług: mojeID oraz Profil Zaufany, w następujących terminach: 25.09.2020 w godzinach 21:00-22:00; 26.09.2020 w godzinach 20:00 - 21:00. Przepraszamy za utrudnienia
  • W Banku Spółdzielczym w Świerklańcu już możesz używać mojeID! mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić sw…
  • Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’…
  • Z Express Elixir w kilka sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku – przez całą dobę – niezależnie od sesji rozliczeniowych Elixir – 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Przelew natychmiastowy można zrealizować tak samo łatwo jak tradycyjny. Wystarczy zalogować się do swojego konta prze…